Пошуковий запит: (<.>A=Балабанова К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Балабанова К. Є. Використання соціальних мереж у професійній діяльності викладача ВНЗ [Електронний ресурс] / К. Є. Балабанова, Є. С. Вакарєв // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2013. - № 3. - С. 134-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2013_3_27
|
2. |
Балабанова К. В. Феномен життєстійкості в професійній діяльності осіб ризиконебезпечних професій [Електронний ресурс] / К. В. Балабанова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2016. - Вип. 53. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2016_53_3
|
3. |
Балабанова К. Є. Модель формування професійно-комунікативної компетенції магістрантів технічних спеціальностей ВНЗ [Електронний ресурс] / К. Є. Балабанова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_28-29_19
|
4. |
Балабанова К. В. Жизнеспособность лиц рискоопасных профессий в психологическом обеспечении их профессиональной деятельности [Електронний ресурс] / К. В. Балабанова. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Психологія. - 2017. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadpn_2017_3_3
|
5. |
Балабанова Л. М. Моделі формування здорового способу життя: психологічний аналіз у контексті цінностей і норм [Електронний ресурс] / Л. М. Балабанова, Л. А. Перелигіна, К. В. Балабанова // Український психологічний журнал. - 2018. - № 4. - С. 7-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukpsj_2018_4_3
|
6. |
Іваницька Б. В. Особливості медіаспоживання українців під час пандемії [Електронний ресурс] / Б. В. Іваницька, К. Є. Балабанова // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2021. - № 3. - С. 31-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2021_3_6 Мета дослідження - деталізоване науково-практичне обгрунтування особливостей медіаспоживання українців під час пандемії та проведення опитування для встановлення, якими засобами масової інформації користуються українці до та під час пандемії COVID-19. Дослідження передбачає всебічний аналіз особливостей медіаспоживання українців під час пандемії COVID-19. Для цього використано теоретико-методологічні підходи, що включають порівняльний аналіз, систематизацію, узагальнення та опитування. Результати дослідження продемонстрували, що серед соціальних мереж як джерел новин Фейсбук очолює список кілька років поспіль, Ютуб став альтернативою телебаченню, а Телеграм найчастіше використовують для одержання коротких новин. Респонденти зазначили, що найбільше переглядали новини за допомогою таких пристроїв, як: мобільний телефон, комп'ютер та телевізор. У 2020 р. відбулося найбільше падіння рівня довіри до телебачення. Головними причинами відсутності довіри є недостовірна інформація та політична упередженість у телевізійних новинах. Частка українських користувачів Інтернету зросла з 71 % у 2015 р. до 90 % українців у 2020 р. Для молодшої демографічної групи віком 18 - 35 років ця цифра зростає до 100 %. Відповідно, онлайн-медіа та соціальні мережі є більш популярними серед українців віком 18 - 35 років, тоді як українці віком від 46 років віддають перевагу телебаченню. Наукова новизна зумовлена вирішенням важливого наукового завдання, яке полягає в напрацюванні практичних результатів щодо особливостей медіаспоживання українців під час пандемії COVID-19. Встановлено, якими соціальними мережами, засобами масової інформації найчастіше користуються українці, визначено, чи довіряють українці новинам та яким тематичним рубрикам новин вони віддають перевагу. Результати дослідження покликані бути каталізатором для подальших наукових пошуків з метою дослідження нових особливостей медіаспоживання українців під час пандемії COVID-19 та інформуванні про поточний перебіг COVID-19, що допоможе краще зрозуміти роль спеціалізованого медіаконтенту під час пандемічної кризи.
|
7. |
Демченко В. А. Реалізація компетентнісного підходу в самостійній роботі студентів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / В. А. Демченко, К. Є. Балабанова, Є. С. Ємельянова // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 38. - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_38_8
|
8. |
Балабанова К. В. Алекситимія у структурі емоційного інтелекту у студентів закладів вищої освіти технічної спрямованості [Електронний ресурс] / К. В. Балабанова, М. А. Півень // Габітус. - 2022. - Вип. 42. - С. 108-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2022_42_20
|
9. |
Романова І. В. До питання вибору шляхів психологічної допомоги внутрішньо переміщеним особам (ВПО) [Електронний ресурс] / І. В. Романова, К. В. Балабанова, Т. Р. Гуменникова // Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи. - 2023. - № 2. - С. 110-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2023_2_11
|
10. |
Тишакова Л. Т. Роль емоційної компетентності особистості в подоланні емоційних бар’єрів у спілкуванні [Електронний ресурс] / Л. Т. Тишакова, К. В. Балабанова // Вісник Національного університету оборони України. - 2021. - Вип. 6. - С. 119-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2021_6_16
|